Wednesday 6 October 2010

HAPPY campers part 2

just for the fun of it, i'll blog about stupid camp in BM.

okehh, skarang kami/kitaorang/kita dah masuk hari ketiga camp bodo ini. khabar angin cakap ada spot check malam ni, jadi hancurlah harapan saya untuk bermalam bersama roomate.

roomate
untuk mini KAGUM, saya telah masuk secara paksa/rela dalam pertandingan usungan (ejaan?) dan balutan. saya bukannyer pro walaupun dengar lecture pasal first aid. tetapi, John kata, saya hanya perlu "panggil 999". okeh lah kalau macam itu.

saya bersedia bersama Azie Haryanis, yang kurang puas kerana dipaksa...
x puas hati


TETIBA, encik pulaupinang, kata kami kena tahu semua ikatan, cara angkat semua!!, otak saya dengan automatiknyer menjadi kosong

APA KES JON!!

Azie hampir nangis sebab kebetulan dia tidak hadir pun ceramah first aid tu....siapalah yang paksa budak ini join. Lantas itu, Jon, meminta joey menggantikan tempatnyer

TINGGAL AKU SESORANG! 

aku pun berusaha mencari pengganti yang lebih layak... 

*flash back ke ceramah first aid*

Arif Ruzlan agak menonjol, sebab sentiasa dipilih untuk mebuat demonstration, dan dia pun nampak seperti free petang itu so saya pun meng approach dia dengan hati hati sebab kalau tersalah cakap sikit, baik aku cakap dengan batu atau pokok atau meja atau kerusi.

so dengan hati hati dan sopan santun saya cakap

liza:    wei wei wei!!! please join the balutan and usungan shit!! you're damn good right!. join lah. I don't know how to do, jst take my place
arif:    ak tak pandai bodoh(oxymoron?) untuk ape?. taknak aku
liza:    eh please lah, 8 people joining we need like four more!

 part ini menakjubkan

arif: ok ok jom

*ternganga sebentar*

liza:  ok thanks ko ganti aku tau....

arif:  babi! x nak

 tetapi Jon dah nampak dia so dia tak boleh escape...namun saya tetap pleasantly surprised sebab dia setuju mengjoin...


jadi lepaklah, kita tiga orang (emily, azie dan aku) di bilik aircond sementara john and the geng lari lari atas track...membalut orang.

lunch pada hari ini, ada nasi, tomyam soup, ikan bilis sambal, dan ikan goreng...fuhhh emily tidor di bilik masa ini, dia tak tahu betapa lazatnyer kami makan itu....

okay lah...malam ini ada persembahan orang kena buat...saya escape. jadi penonton saja lah...

tee hee



No comments: