Monday 6 July 2009

YEAN MAY MOVING AS WELL!

Klang, Selasa. Sebentar tadi didapati bahawa Liaw Yean May telah ditawarkan tempat di kampus HELP Damansara di bawah tajaan (??) JPA. Dia kini berada di HICT Klang, dan telah menamatkan semester satu. Setelah menerima scholarship itu, dia akan mula balik semester satu bulan Julai, di Damansara di mana orang orang sombong tinggal. Yean May berkata dalam temu bual

Y.May: saya berasa gembira mendapat peluang ini. walaupun terpaksa berpindah ke tempat yang agak jauh, BERSENDIRIAN pulak tu! saya menganggapnya sebagai suatu cabaran!.eh sorry sikit, aku pernah lalui NS. ini perkara remeh. setiap sabtu dan ahad bolehleh saya pulang!

Sewaktu di sana, Yean May akan meninggal (bkn mcm itu!) sepupu kesayangannya Bryan Lee di Klang.Dia pula berkata dalam temu bual sambil nangis teresak-esak.

B.Lee: saya ta tau kenapa cousin saya mau pegi. dia tada ckp apa dengan saya pun. sekarang saya apa macam (goyang tangan).
begitu lah yean may!. mau pegi jau jau!. tengok lah nanti, bila pulang saya jadi apek makan sindiri punya..bukan makan saya punya sendiri!..maka sama sendiri saja...

aH-sa-ma-laikum..adui...(angkat seluar tinggi tinggi)

satu talk cock punya sudah pergi. satu lagi saya mau bully pun sudah pergi...LAGI APPPA!!! (hampir langgar kereta)

Dan begitulah situasinya sekarang. setinggi tinggi taniah diucapkan kepada Yean May, dan semoga dia berjaya si sana!. kepada sepupunya, TOLoNGlah!

sekian sahaja bagi kali ini, salam mesra. saya lizamaria. jumpa lagi.

No comments: